niedziela, 9 marca 2014

Horoskop z One Direction część 8

1.W jakim kraju i kogo spotkasz w wakację?
Ryby - USA,Harry
Wodnik-  Hiszpania, Liam i Zayn
Skorpion - Anglia, 1D
Koziorożec - Niemcy,  Zayn
Panna - Bułgaria, Liam
Lew - Portugalia, Niall i Harry
Rak - Irlandia ,Niall
Bliźnięta - Polska, Louis i Niall
Byk - Francja, 1D
Baran - Nowa Zelandia, Louis
Waga - Brazylia, Zayn
Strzelec - Australia, Harry

2.Kogo spotkasz w parku?
Ryby - Niall
Wodnik-  Liam
Skorpion - Harry
Koziorożec - Zayn
Panna - Louis
Lew - 1D
Rak - Liam i Harry
Bliźnięta -Zayn
Byk - Zayn
Baran - Louis
Waga - Niall
Strzelec -Liam

                      10 komentarzy =Nowy Post!!!!!

Wiem jestem wredna, ale postawcie się w mojej sytuacji Dużo wyświetleń a zero komentarzy!
Mam jeszcze jedno pytanie z kim chcielibyście kolejny imagin? :)

1 komentarz:

  1. Hej! Znalazłam tego bloga przypadkowo wczoraj i powiem Ci, że miałaś fajny pomysł z tymi horoskopami! Imaginów jeszcze nie czytałam, ale właśnie lecę i za chwilę dopiszę jeszcze parę słów ;)

    OdpowiedzUsuń