czwartek, 4 kwietnia 2013

2# Imagin o Liamie!!!

Jesteś zwykłą dziewczzyną ,która chodzi do liceum.Masz 2 najlepsze przyjaciółki jest to Emma i Grace.Byłaś od 2 lat wielką fanką 1d .Nigdy tyle o n ich nie mówiłaś ale Emma i Grace ciągle w szkole o nich mówily ,że ty już miałaś ich dość .I tak minoł cały rok,asz rozpoczeły się wakację.
Pewnego dnia wracałaś do domu z parku gdzie spotkałaś się z Emmą ale nie na długo bo rodzice zadzwonili do cb ,że maja ci coś ważnego oznajmić.
Byłaś już przed dzwiami własnego domu ,weszłaś i poszlaś szukać rodziców .Postanowiłaś wejść do salonu bo często tam lubieli spędzać czas.Nie myliłaś się.
-Hej mamo i tato!-krzyknełaś widząc jak gdzieś pakują twoje rzeczy do torby podróżnej
-o witaj córciu ,mam z ojcem ci  coś ważnego do powiedzenia-powiedziała mama ,uśmiechając się do mnie
-o co  chodzi?-zapytałaś ,i w tym momencie spojrzałaś na tatę
-córciu posłuchaj postanowiliśmy ci zoorganizować wspaniałe wakację i ty wraz z Emmą i Grace pojedziecie na miesiąc do Londynu nad morze i spędzić miło czas.
-naprawdę?-zapytałaś z niedowieżaniem
-tak!-odpowiedzieli równocześnie
Bałaś tak podniecona tym że pojedziesz do Londynu ,tam gdzie byli chłopaki z one direction .
-dziękuję wam to najlepsze co dla mnie zrobiliście ,nigdy wam tego nie zapomnę
Szybko poszłaś  spakować resztę rzeczy bo już jutro o godz 08:00 masz samolot .Uzgodniłaś z Emmą i Grace ,że jutro spotkacie się na lotnisku o godz 07:45.Po spakowaniu się od razu położyłaś się spać i zapadłaś w krainę głębokiego snu.
Następny dzięń godz 06:00:
Od razu wstalam ,poszłam do łazienki .Kiedy wyszłam z łazienki była 06:35 ,więc szybko zeszłam na dół na śniadanie ,gdzie już czekali na mnie rodzice.
-dzieńdobry-powitałaś się
-dzieńdobry-odpowiedzieli razem
-co dziś na śniadanie?
-naleśniki-dodała mama
-dobrze chętnie je zjem .
Po zjedzeniu śniadania była godz 07:05 więc szybko wstałasś i pobiegłaś na górę znieść walizki ,które potem tata zaniósł do samochodu .Szybko wyszlaś z domu i z rodzicami pojechałaś na lotnisko gdzie czekała Emma i Grace.
-Hej dziewczyny-powiedziałam do nich z uśmiechem
-Witaj[T.I]wyspałaś się?-zapytała Grace
-tak ,dzięki ,że pytasz
Po 5 minutach byłyście już w samolocie ,lot trwał 2 godziny ,które przczekałaś słuchając muzykę,a Grace i Emma zasneły,jak to one.

Gdy wylądowaliśmy w Anglii to od razu udałyśmy się do naszego nowego domu odnieśc walizki i od razu pojechałyśmy nad morze .
Na plaży było bardzo gorąco ,wszędzie bylo dużo osób ale w końcu znalazłyśmy miejsce przy jakiś chlopakach.Postanowilyśmy się najpierw posmarować kremem i trochę się poopalać a dopiero potem pójść się wykąpać do morza.         To byłam ja:
                                         To była Emma:
                                                   A to była Grace:
Po wykąpaniu się zostawiłam dziewczyny jeszcze w morzu i szybko wracałam się osuszyś.Gdy już prawie doszłam do celu ktoś na mnie wpadł i się wywróciłam.Byłam strasznie na niego zła dopuki nie dowiedzialam się kto to był.
-Uważaj jak cho.......-tak się wkurzyłaś że zaczełaś się wydzierać na niego aż nagle zobaczyłaś jego twarz i myślałaś że zaraz ci serce z piersi wyskoczy.
-przepraszam nie chciałem na cb wpadnąć !-powiedział chłopak
-nic nie szkodzi-dodałam
-a tak wogule to jestem Liam a ty?-powiedział pokazał swój zniewalający uśmiech
-Jestem[T.I]-odpowiedzialam przystojniakowi
-ładnie
-dzięki
-masz może ochotę się gdzieś przejść np .na lody
-jasne nie ma sprawy

Kiedy z nim spędzałam czas nie chcialam żeby się nigdy on nie kończył,czułam się tak przy nim bezpiecznie i jak rozmawialiśmy to miałam wrażenie że znamy się juz od dawna.
3 lata pozniej:
Jestem z Liamem od dwóch lat ,niestety z Emmą i Grace nie utrzymuję kontaktu bo były strasznie zazdrosne o liamka że robiły wszystko zebym tylko z nim nie była.Mamy rosznego chłopczyka o imieniu Francesco Payne .
Liam owiadczył mi się w tym samym miejscu gdzie się poznaliśmy i byliśmy razem do końca szczęśliwi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz