czwartek, 4 kwietnia 2013

1# Imagin o Harrym Stylesie!!!...


Wraz ze swoją przyjaciółką [I.T.P] postanowiłyście wybrać się na imprezę z waszymi chłopakami .Ja z Mateuszem a [I.T.P] z Pawłem .Wszyscy radzili mi nie rozpoczynać związku z Matim ale ja ich nie słuchałam bo się bardzo zakochalam !.
Siedziałam sama w domu bo rodzice pojechali na kolację do cioci i mówili że mam na nich nie czekac bo wrocą póżno. Szukałam czegoś ciekawego w internecie ale nic nie było więc postanowiłam wejść na plotki,wiem same są tam kłamstwa wyssane z palca ale lubie bardzo czytać coś takiego.Po kilku obejrzenia artykułów dotyczących sławnych gwiazd postanowiłam wyłączyć komputer,gdy nagle pojawiła się nowa plotka dotycząca Harr'ego Stylesa z One Direction
,,Harry Styles znów przespał się z dziewczyną o imieniu Cara Delevingne !!!!To już 6 dziewczyna w miesiącu i ona rownież okazała się dziewczyną na jedną noc!!!''
Kiedy to przeczytałam tylko się zaśmiałam ,nie nawidziłam go, nie mogłam zrozumieć jak można tak traktować dziewczyny .Najbardziej u facetów nie lubiłam tak traktowania dziewczyn ,,WYKORZYSTAĆ I ZOSTAWIĆ''no ale cóż taki już był ,na miejscu tych lasek trzymalabym się od niego zdaleka.Wyłączyłam komputer i postanowielam trochę poczytać książki.
Była już godz 18:30 a impreza była o godz 20:00 .Usłyszałam dzwonek do dzwi szybko pobiegłam otworzyć jak tylko szybko mogła.Otworzyłam dzwi i ujrzałam [I.T.P] całą rozplakaną i przerażoną .
Szybko zaprowadzilam ją do salonu,a ja poszłam na chwilę do kuchni zrobić nam herbaty.Gdy już wróciłam trochę się uspokoiła ,ale nadal nie wiedziałam o co chodzi
-[T.I] przepraszam cię ,że widzisz mnie w takim stanie ale nie mogłam powstrzymać łez po czymś takim!-powiedziała do mnie po czym znów zalała się falą łez.
-nic sie nie stało tylko powiedz co się stało -powiedzialam z przeraażeniem
-to ty nic nie wiesz!!-dodała
-a co mam wiedzięć?
-teraz możesz mnie znienawidzić po tym co powiem ale muszę ci powiedzięć, że nie możesz iść z Mateuszem na tą imprezę !!!-mówiła patrząc prosto w moje niebieskie oczy.
-a to  niby dlaczego?-zapytałam ze złością ,wpatrując się w nią jak w obrazek.
-opowiem ci wszystko po kolei ok?-zapytała mnie z łamliwym głosem
-dobra MÓW!!
-Wię to było tak:
Wyszłam od rodziców i poszłam do Pawła ,bo zostawiłam tam moje kosmetyki .Gdy byłam już pod dzwiami weszłam cicho ,bo on mi nigdy nie każe pukać tyko od razu wchodzić. Gdy byłam u niego na korytarzy usłyszałam śmiechy ,więc sprawdziłam kto był w salonie z Pawłem ,okazało się ,ze to byl Mateusz .Nawet mnie nie zauważyli kiedy wchodziłam do łazienki po kosmetyki.Gdy wyszlam z łazienki udałam się na korytarz ubrać buty i wyjść.Kiedy już miałam wychodzić usłyszała ich bardzo interesującą rozmowę :
Oczami Mateusza:
-Ej stary pamietasz nasz zakład?-powiedział uśmiechając się szczerze do Pawła
-który zakład?
-no ten co się założyliśmy ,że ty rozkochasz w sobie [I.T.P] a ja [T.I] ,póżniej sie z nimi prześpimy i je zostawimy.Pamiętasz?-dodał Mateusz
-Aha!no jasne jak mógłbym zapomnieć,nie mogę się doczekać jak z nią to zrobię a potem zostawię-powiedział śmiejąc się wraz z Mateuszem

Gdy to usłyszalam zrobiło mi się gorąco i słabo ,szybko zdjełam z powrotem buty i udałam się do salonu gdzie siedzieli chłopcy .Bardzo się zdziwili kiedy mnie zobaczyli.
-Cześć skarbie co tam u ciebie?-zapytał mnie Paweł ,który już po chwili chciał mnie pocałować ale ja go odepchnełam
-nie mow tak do mnie!-krzyknełam mu prosto w twarz
-[I.T.P] o co ci znowu chodzi?-dodał po chwili
-Wszystko słyszałam ja możecieraktować mnie i moją przyjaciółkę !
-to nie jest tak jak myślisz!-tylko się gupio do mnie zaśmiał Mateusz
-a jak kurwa chcesz mnie zaliczyć a potem zostawić co?-zapytałam ze łzami w oczach
-Chcesz znać prawdę?-dodał z uśmiechem
-tak!!-krzyknełam z całej siły
-Więc tak obrze słyszalaś chciałem wraz z Mateuszem zaliczyć i zostawić ciebie i twoją koleżaneczke ,nigdy nam się nie podobałyście tylko bawiliśmy się waami i nigdy CIĘ NIE KOCHAŁEM!!!!!!,a Mateussz nigdy nie kochał [T.I] .
-jak mogłeś!!-krzyknełam i zalałam się łzami
-najwidoczniej jesteś bardzo naiwna
Oni  zaśmiali się ze mnie ,a ja szybko z płaczem uciekłam do ciebie.
Oczami [T.I]:
-co za dupki!jak oni mogli nam to zrobić!-krzyknełam sama do siebie ,szybko wtuliłam się w [I.T.P] i wraz z nią zaczełam płakać,łzy leciały mi strumieniami.Nie mogłam uwierzyć ,że człowieka którego tak bardzo kochałam mógł mnie aż tak zranić.

Po godzinie uspokoilyśmy się i uświadomiłyśmy sobie ,że nie możrmy wieczznie plakać prze takich ludzi jakimi byli oni,więc postanowiłyśmy wybrać sięę na tą imprezę.
Przygotowanie się zajeło nam 30 minut .Była godz 19:50 .Szybko ubrałyśmy buty i wybrałyśmy się na imprezę.
[I.T.P]wyglądała tak:

A ja wyglądałam tak:

jjbdb









 Po 5 minutach znalazłyśmy się w klubie ,gdy nagle zadzzwonił mój telefon szybko wyszłam na dwór i postanowiłam go odebrać.
-Halo?-zapytałaś
-[T.I] to nie jest tak jak myślisz ,wszystko ci to wytłumaczę !-mówił Mateusz lecz ja go nie chciałam słuchać
-nie obchodzi mnie to ja juz z tobą skończyłam żegnaj!!-wykrzyczałaś do słuchawki i się rozłończyłas.
Od razu zalałaś się falą łez ,gdy nagle poczułaś czyjąś rękę na swoim ramieniu ,od razu się odwróciłam i zobaczyłam przystojnego chłopaka o kręconych włosach i zielonych oczał ,w których utonełam.
-Hej!coś się stało?-zapytał zmartwiony chłoppak
-nie nic mi nie jest !-powiedziałam przy czym się uśmiechnelam a chłopak odwzajemnił uśmiech
-a tak wogule to jestem  Harry a ty?zapytał chłopak
-[T.I]-odpowiedziałaś z uśmiechem
-ładnie!
-dzięki !
Bardzo spodobał mi się on chociaz wiedziałam że to jest on!Harry Styles z One direction ale nie byłam na niego zla w pewnym  momencie wszystko mineło.Po chwili Harry znów zapytał!
-[T.I] może wejdziemy do środka poznasz moich kolegów i napijemy się czegoś?-zapytał mnie z uśmiechem
-dobra tylko wezmę ze sobą moją przyjaciółkę i zaraz do was podejdziemy ok?
-dobrze to my czekamy przy stoliku dozobaczenia!-prysnął z radości harry i wrocił do stolika gdzie siedzieli jego koledzy.
Postanowiłam odszukać [I.T.P] i pójść razem z nią do chłopaków i Harr'ego.Bez wachania zgodziła się i po 10 minutach byłyśmy przy stoliku u chłopaków.
-Hej!-powiedziałaś nieśmiało
-o witaj poznaj zayna , liaama .louisa i nialla -przedstawił nam swoich kolegów a ja im moją przyjaciółkę.
Po 30 minutach rozmawiałam z nimi jakbyśmy znaali się od dawna ,a najbardziej to z Harrym.W pewnym momencie spojrzałam na moją przyjaciółkę która całowała się z Niallem ,byłam z tego szczęśliwa bo wkońcu do fajny chłopak i bardzo go polubiłam nie to co Paweł.
Po godzinnej rozmowie wszyscy postanowiliśmy się już zbierać ,była gdzieś około 03:00 w nocy.Szybko wymieniłam się z harrym i chłopakami numerami i wrócciliśmy do domu.
2 tygodnie póżniej:
Z harrym spotykam się prawie codziennie ,czuję się przy nim bardzo bezpiecznie i chyba zdałam sobie sprawę ,że czuję coś do niego trochę więcej niż tylko przyjazń ,chciałabym mu opowiedzieć o swoich uczuciach ale się bałam że mnie wysmieje więc sidziałam w milczeniu.O moich uczuciał wiedzieli tylko [I.T.P] i Liam ,oni namawiali mnie żebym powiedziała ale ja ich nie słuchałam więc nie chciałam się ujawniać.
2 dni póżniej:
Moja przyjaciółka wyszła gdzieś z Niallem na rankę,zgadza się byli oni razem tak strasznie się z tego cieszylamm ,że nie mogłam tego uczuciz opisać.
Siedziałam właśnie przed telewizorze i oglądałam jakiś nudny film ,gdy nagle zadzwonił mój telefon ,na wyświetlaczu pokazał się,,Harry'' byłam ciekawa co on ode mnie chce.Szybko wziełam telefon do ręki i odebrałam:
-Haloo ?
-hej [T.I] mogę przyjść do ciebie muszę z tobą o czymś pogadać ?-zapytał zdenerwowany
-jasne nie ma sprawy za ile będziesz?-dodałam z uśmiechem
-za jakięś 10 minut dobra?
-ok to dozobaczenia
-paa..
-paa
Szybko trochę ogarnelam pokój i usłyszalam dzwonek do dzwi ,pewnie był to Harry ,nie mililam się.W dzwiach pojawił się mój kochany harry ,po którym było widać że jest bardzo zdenerwowany.
-[T.I] myszęci coś wyznać!-powiedział harry
-dobra słycham cię,o co chodzi?-zapytałam go wpatrując się w jego piękne,zielone oczy.
-Ja.....-chlopak zaciąl się a ja nie wiedzialam o co chodzi
-co ty?
-no ja po prostu zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia ,chciałem ci powiedzieć już tydzień temu ale spanikowałem,wiec zebrałem się na odwagę i pomyślalem że teraz albo nigdy no i jestem.
Stałam bez ruchu i wciąż patrzyłam się na harrego .Nie mogłam nic zrobić bo mnie zamurowało.
-Rozumiem...to ja już pójdę!-powiedział smutny harry który już mial wychodzić gdy go w ostatniej chwili złapałam za nadgarstek i mocno do siebie przyciągnełam.
-Harry ja też się w tobie zakochałam od pierwszego wejrzenia ale bałam ci się to tobie powiedzieć bo myślałam że mnie wyśmiejesz.-powiedziałam mu to co powinnam zrobić to od początku a nie zwlekać tym dłużej.Harry tylko spojrzał na mnie i przysunął się do mnie po czym mnie namiętnie pocałował.Zagłębialiśmy się w pocałunku i nie mogliśmy przestać odkleić się od siebie.Harry wziął mnie na ręce i położył mnie na kanapę i położyl się na mnie nie odrywając naszego pocaunku.Szybko się rozebraliśmy i postanowiłam zrobić to właśnie z harrym.Po skończonej zabawie harry położył się koło mnie i znów mnie pocałował.
-Kocham cię!-powiedziałam
-ja ciebie też-odpowiedział i znów zatopiliśmy się w namiętnym pocałunku.
2 lata pózniej:
Jestem z harrym bardzo szczęśliwa i nie zamierzam się z nim rostać.Mamy dwójkę dzieci Darcy która ma pół roku ,Vanessę która ma rok i jestem od roku Pania Styles.Nie tylko nam się poszczęściło, również moja przyjaciółka jest panią Horan którrzy mają córkę roczną Emmę i następne jest wdrodze .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz