sobota, 6 kwietnia 2013

3# Imagin o Niallu!!!!!

Była godz 23:30 chciałaś spotkać się ze swoim chłopakiem ,nie wiedział o tym ale była dziś wasza rocznica i chciałaś z nim spędzić swój pierwszy raz .Miał na imię Nick .Chodziłaś z nim zaledwie 3 miesiące ,czulaś się przy nim bezpiecznie,kiedy cię dotykał i całował czułaś przyjemne dreszcze i motylki w brzuchu    zawsze mówił jak bardzo cię kocha ,ufałaś mu -bezgranicznie, aż do pewnego czasu.
Zbliżałaś się właśnie do jego domu,
miałaś jeszcze dwanaście kroków.
Stałaś już przy dzwiach ,weszlaś na korytarz gdy chciałaś się rozbierać usłyszałaś odgłosy w salonie ,postanowiłaś to sprawdzić.
Kiedy weszłam zobaczylaś coś przerażającego ,nie mogłaś w to uwierzyć twój własny chłopak w waszą wspólną rocznicę bez zastanowienia i poczucia winy uprawiał sex z pierwszą lepszą laską.Gdy to zobaczyłas fala łez zaczeła lecieć strumieniami .Kiedy Nick cię zobaczył zaśmiał się ironicznie a ty bardziej się popłakałaś.
-Co to ma znaczyć ,dlaczego mi to zrobiłeś,ja ci już nie wystarczam?-zapytałam go dalej płacząc
-najwidocznie nie ,muszę chyba zaspokoić moje potrzeby no nie?-powiedział szczerząc się do mnie
-wiesz co jesteś zwykłym idiątą!są na świecie lepsi od ciebie!-dodałam
-życzę ci powodzenia mała
-spierdalaj!
Szybko wybiegłaś z domu cała zapłakana do twojej przyjaciółki [I.T.P].
Po 20 minutach stalaś już przed jej dzwiami z czerwonymi oczami.
-O witaj [T.I] co się stało?-zapytała mnie przerażająco [I.T.P]
-O....on mnie zdradził z jakąś dziwką z pod latarni
-nie przejmuj się nie warto zawracać sobie głowy takim dupkiem są lepsi na świecie,uwierz mi
-wiem i mam nadzieję ,że jak najszybciej zapomnę o nim
-to dobrze
-mam pytanie,czy mogę dziś nocować u cb ,nie chcę być sama?
-nie ma sprawy ,chodz pokaże ci twój pokój
-ok
[I.T.P] po pokazaniu mi pokoju poszła spać a ja nie moglam zasnąć do 02:00 w nocy cały czas myśląc o nim jakim był on drańiem ,aż w końcu zapadłam w głęboki sen.
3 dni pózniej:
Cały czas siędze w swoim domu i nie mogę przestać  płakać ani myśleć o nim ,nie mogłam sie pogodzić jak bardzo mnie zraiła mnie osoba najważniejsza w życiu.
Dlugo nie mogłam dojść do siebie przez tą całą sytuację pomagała mi rodzina oraz przyjaciele uporać sie z tym problemem ale to nic nie dawało .Wpatrywałam się cały czas w nasze spólne zdięcia ,rzeczy które od niego dostałam ,ja go kochałamm a on co zdradził mnie z jakąś dziwką!!!!
Po pewnym czasie zdałam sobie sprawę ,że mogę robić co chcę więc zaczełam ćpać,pic i palić nigdy nie chciałam tego robić ale zabardzo mnie zranił.
Nie mogłam zapanowć nad tym nałogiem ,nad wszystkim ,otoczenie stało mi się obce odwróciłam się od  rodziny i przyjaciół miałam ich wszystkich po prostu dość nie ochodziło mnie już nic, miałam wszystko w dupie.



Pewnej nocy postanowiłam się przejść na ławkę ,na którą zawsze przychodzilam z Nickiem ,miałam nadzieję ,że nie wybuchnę płaczem .
Po 10 minutach byłam na miejscu ,aż na sam widok chciało mi się płakać ale nie po nim ,nie po takim okrutnym człowieku ,chciałam żeby on poczuł się tak samo jak ja czyli zemsta ,ale ostatecznie zrezygnowałam z tego nie chcę już mieć z nim nic wspólnego -na zawsze.Siedziałam samotna w opuszczonym ,ciemnym i ponurym parku,ale co zrobić jak jest się w depresji to można wszystko znieść.
Nie mogłam tego wszystkiego wytrzymać ,było wszystko bez sensu .Zalałam się łzami ,aż się dławiłam nimi.
W pewnym momencie ktoś usiadł obok mnie był to chłopak o blon włosach i pięknych błękitnych oczach,w których utonełam.
-Czy wszystko w porządku -zapytał blondas
-tak ,nic się nie stało-powiedziałaś wycierając łzy
-Jestem Niall a ty?
-[T.I]
-ładnie ,może chcesz wpaść do mnie?-zapytał niebieskooki
-nie dzięki moży innym razem
-chociaż dasz mi swój numer?
-jasne
-dzięki do zobaczenia ja już pójdę mam nadzieję że wkrótce się spotkamy
-ja też
-paa
-paa
Kiedy Niall odszedł wróciłam do domu już w trochę lepszym humorze i miałam metlik w głowie ,bo to było niemozliwie że po takim czymś znów się zakochałam.
2 lata pózniej:
Wszystko potoczyło się wspaniale przestałam palic i pić przeprosiłam przyjaciół i rodzinę ze się odwróciłam od nich i było wspaniale móc spędzać z nimi czas.
Jednak to nie wszystko poznalam resztę chłopaków z one direction i zbliżyłam się bardziej do Nialla ,a mianowicie jesteśmy już małżeństwem i mamy córkę Emmę i dowiedziałam się że jako jedyny Harry z 1D jest singlem postanowiłam ich zetknąć.Na początku się bałam że nic z tego nie wyjdzie ale sie wszystko dobrze skonczyło [I.T.P] z harrym są zaręczeni i mają roczną córkę Darcy ,rodzicami chrzestnymi Darcy zostałam ja i Zayn a mojej i nialla Emmy [I.T.P] i Liam.Już nigdy wrzyciu nie zamieniłabym się z nikim innym ,ponieważ bardzo się sieszę z mojego życia.
Moja przyjaciółka :
 oraz ja:

KONIEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz