niedziela, 28 kwietnia 2013

6# Imagin o Harrym!!!...

Siedziałam sama w ciemnym pokoju i myśląc co dalej! nie mam co robic ani z nikim gadać a dlaczego?niestety zostałam sama ,nie miałam już nikogo ,matka zgineła w wypadku samochodowym a ojciec ?braak słów.Gdy miałam 14 lat mój ojciec popadł w alkoholizm ,ćpał i wogule się mną nie interesował ,wiele razy w nocy przychodził do mnie chcąc mnie zgwałcić lecz ja byłam silna i nie dałam mu się, za co niezle dostawałam.Pewnego dnia ojciec wyjechał gdzieś na dwa dni z jakimiś dziwkami!!!a ja skorzystałam z okazji i szybko wsiadłam do samolotu i polecialam do Londynu wogule nie przejmujac się co będzie dalej chciałam tylko jak najszybciej uciec od niego.Tylko że teraz musze się ukrywac bo moj ojciec zaczoł mnie szukać po całej angli bo tylko wiedział w którym kraju sie znajduję.Dziś mam 18 lat i przysięgłam sobie że już nigdy nie pokocham żadnego chłopaka chodzby nie wiem co!mam od nich tylko jedno zdanie chcą tylko seksu a potem zostawić to przecież u nich normalne.Miałam duży problem finansowy ,wogule nie mogłam znalezć pracy az nagle postanowiłam pracować jako prostytutka lecz jak zobaczylam tego gościa z którym mam spędzić swój pierwszy raz to myślalam że tam walnę .Tylko na niego popatrzałam i uciekłam rezygnując z tej beznadziejnej pracy bo nie chciałam być jak te inne kobiety czyli dziwki.
Była godzina  02:35 wybrałam się do parku bo bardzo lubiłam chodzić po Londynie w nocy ,ponieważ moglam czuć sie swobodnie bo praktycznie nikogo nie było na uliach.
Gdy już chciałam wracać do domu to obejrzałam się za siebie i zobaczyłam jakiś pięciu facetów ,wyglądali przerażająco, aż przez moje ciało przeszły dreszcze.
Postanowiłam przyspieszyć bo wiedziałam że to nie może dobrze się skończyć nagle słyszałam jak oni biegną w moję stronę miałam tylko nadzieję że mnie ominą ale jak zwykle miałam pecha.
-hej mała co tutaj o tej porze robisz?-zapytał jeden z nich
Gdy jeszcze raz na nich spojrzałam wyglądali tak obleśnie a za razem bardzo niebezpiecznie miałam ochotę się po prostu tam rozpłakać.
-nic ,gówno cie to obchodzi!!-krzyknelam im prosto w twarz
-niegrzeczna jestes ale to co posłuchaj chodzimy po Londynie już od dwóch godzin i nie możemy znalezć żadnej dziewczynki do zabawy a tu nagle nadażyła nam się taka okazja !!!...
-spierdalaj odemnie-mówiłam lecz oni tylko mnie otoczyli i zaczelli się głupio śmiać
Nagle jeden puścił oczko do drugiego i wszyscy spojrzeli się na siebie a potem na mnie a ja nie wiedziałam o co im chodzi .Po chwili jeden ten największy złapał mnie za włosy i położył na ziemi a wszyscy rzucili się na mnie .Jeden stał i sie patrzał oraz śmiał sie ze mnie a jego koledzy zaczeli mnie rozbierać ,ściągneli ze mnie tylko plaszcz bo nagle zaczełam krzyczeć i płakać tak że mogł mnie usłyszeć cały Londyn.Myślałam że oni zaraz to zrobią widziałam tylko że jeden był już tak napalony że zaczoł rozpinac spodnie a ja widząc to w ciągu pięciu sekund wstałam i bieglam gdzie bądz jak najdalej od nich ,nawet miałam nadzieję że im uciekłam ale oni byli szybsi .Jeden podtawił mi nogę i jak pierdykłam na ziemię to już podieść sie nie mogłam widziałam tylko jakięś krzyki kogoś innego i bujkę pomiędzy nimi i od razu zemdlałam.
Obudziłam sie w nieznajomym domu od razu pierwsze pytanie które przeszło mi przez myśl to ,,gdzie ja jestem?''ale pózniej się zorientowalam lecz nie mogłam w to uwieżyć na ścianie wisiały puchary ,nagrody oraz zdięcia One Direction ,strasznie się cieszyłam ale wiedziałam że to nie możliwe że to one direction mnie uratowali.Popatrzyłam na swoje ciało i miałam na sobie tylko koszulkę czrną ,męską aż do kolan która wyglądała jak sukienka .Pomyslałam że kto kolwiek to był to widzial moją bieliznę co bardzo się wstydziłam.Postanowiłam zejść na dół zobaczyć kogo to dom.
Kiedy byłam na dole zobaczyłam przy stole chłopcow z one direction którzy na mój widok się uśmiechneli a ja odwzajemniłam.
-hej nas pewnie już znasz?-zapytał Niall
-jasne ,jak ja mogłabym was nie znać
-a jak masz na imię?-zapytał Zayn razem z Liamem
-[T.I]!
-ładnie-wtrącił się Harry
-dzięki
-zjesz sniadanie?
-jasne
Sniadanie było pyszne a ja już musiałam zbierać się do domu .Kiedy wychodziłam nagle zaczepił mnie Harry z prośbą o numer telefonu ,oczywiśnie mu dałam i nawet odwiózł mnie do domu.
2 tygodnie pózniej:
Co dziennie spotykam się z Harrym ,na początku była to zwykła znajomość ale po dłuższym czasie zdaliśmy sobie sprawę że sie kochamy i postanowiliśmy zostać parą ,nawet zastanawiałam czy może z nim tego nie zrobić no bo czemu nie ,wiedziałam że on jest cierpliwy i poczeka tyle ile będzie chciał ale ja już nie chciałam dłużej czekać.
Postanowiłam zaprosić dziś na noc Harr'ego pod pretekstem kolacji ,oczywiście zgodził sie .
Nagle usłyszałam dzwonek otworzyłam dzwi i zobaczyłam Harr'ego z chłopakami nie byłam oczywiście zadowolona no bo chciałam tą noc spędzić z Harrym no ale co zrobie.
-hej kotku-powiedział Harry
-hej
-slyszałem [T.I] że zaprosiłaś nas n kolację i na noc ale się nie martw nasza czwórka sobie pójdzie po kolacji a Harry zostanie na noc ,nie będziemy wam przeszkadzać-mówił Louis
-dobrze mi tam nie przeszkadzacie
-ok to co jemy?
-jasne
Kolacja mineła nam bardzo szybko ,duzo rozmawialiśmy ale nie mogłam sie skupić bo w pewnej chwili Harry zaczoł swoja ręką jeżdżąc nią coraz wyżej az nagle wsadził mi rękę w majtki że pod wpływem emocji zajęknelam co chłopcy dziwnie się na mnie spojrzeli.Nagle chłopcy od razu postanowili wracać z czego się ucieszyłam .Od razu powiedziałam Harremu że chce mi się nagle spac a była godzina 18:00 ,pewnie skapnał sie o co mi chodzi bo normalnie to idę o 24:00 spać a tu takie zaskoczenie.Harry cały cza sie uśmiechał bo wiedział co się zaraz stanie.
Od razu położyłam sie spać bo chciałam sie z nim troche podroczyć co go zaskoczyło.Udawałam że idę na serio spać gdzie on myślał że dojdzie do czegoś wiecej.
-[T.I] ty chcesz już spać ?-zapytał mnie Harry
-tak a czemy pytasz?-pytałam udając że nie wiem o co chodzi
-no bo myślalem ...no ..że wiesz
-no nie wiem?-mówiłam chcąc trochę się nim pobawic
-robisz to specjalnie prawda?-zapytał z uśmiechem
-tak-odpowiedziałam dumnie z siebie
-wiedziałem
On myślał że zaczne z nim to robic ale byłampierwsze i od razu zaczełam go namiętnie całowac ,chłopak ściągał mi powoli koszulkę i spodenki i byłm juz pod nim w samej bieliżnie ,nie chcąc być gorsza ty ściągnelaś my spodenki a po chwili pozbyłas się jego bokserek a on szybkim ruchem zdioł z ciebie całą bielizne a po chwili byliscie przed sobą nadzy .Harry nieprzestawał mnie calować dosłownie wszędzie aż wiedziałam że zacznie zaraz zaczniemy to robić ,bardzo się zestresowałam ale kiedyś muszę to zrobić .I nagle weszedł we mnie ,na początku bolało ale po chwili ból minoł.Jego ruchy były wolne ale z każda sekundą przyśpieszał ,nagle razem doszliśmy czułam się jak bym była w siódmym niebie do słownie .Harry mnie pocałował powiedział że byłam wspaniała i opadł koło mnie i od razu wyczerpani zapadliśmy w głęboki sen.
2 lata pózniej:
Po tej nocy spędzonej z nim okazało się że zaszłam w ciążę oczywiście harry sie mną opiekował i wyręczał w trudnych obowwiązkach.Uroziłam córkę Darcy i następne dziecko jest w drodze .Zaczełam pracować w restauracji jako kelnerka i tam poznałam Kelly ktra stała się moją przyjaciółką i zapoznałam ją z Niallem z którym sie związała i jest  z nim zaręczona.
A ja za dwa miesiące zostanę Panią Styles.Mam nadzieję ze bedzie to trwać wiecznie aż do śmierci.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz