niedziela, 28 kwietnia 2013

7# Imagin o Liamie i Harrym!

Dziś wspólnie z moimi przyjaciółmi postanowilismy się spotkać na seans filmowy w wilii chłopaków z 1D .Film był naprawdę ciekawy i nie ukrywam że wzruszający ale Liam mój przyjaciel był jakiś nieobecny i strasznie przygnębiony więc pokazalam mu ręką na znak żeby poszzedł ze mna na strone.
-o co chodzi [T.I]?-zapytał ze smutnym wyrazem twarzy
-czemu jesteś taki smutny?
-no ...bo...Danielle ze mną zerwała a ja nie mogę się po tym pozbierać
-bo dowiedziałą się że ja cię kocham!!
-że co?
-to co słyszałaś
-ale to niemożliwe
-możliwe ale jest ktoś jeszcze kto też jest w tobie zakochany
-kto?-pytałam ,podnosząc głos
-Harry!!
-acha-aż mnie sparalizowało
Po chwili Liam przybliżył mnie do ściany i zaczoł mnie całować ,lecz ja tego nie chciałam zaczełam krzyczeć ale film trwał tak głosno że nikt nie słyszał ale Harremu miał chęć sie czegoś napić i gdy weszedł do kuchni nie mógł uwierzyć własnym oczom to co właśnie widział .Szybko podbiegł do mnie i trzasnoł z całej siły Liama w twarz az on upadł z hukiem na ziemie.
-stary pojebało cię!!-krzyknął Harry do Liama
- nie a co?
-jak to co !co ty wyrabiasz z [T.I]?
-nie nic tylko zaduzo wypiłem i mnie poniosło,przepraszam was
-dobra już wszystko ok!-dodalam
Następnego dnia siedziałam sama myśląc o tym co powiedział mi Liam,że ja  Harremu się podobam ,oczywiście on mi ale przeciez nie powiem mu prosto z mostu że on mi się podoba niech on zrobi pierwszy krok.
Nagle ktoś zapukał do dzwi powiedziałam ciche ,,proszę'',byłam pewna że ten ktoś to słyszał i się nie myliłam.Dzwi sie otworzyły i zobaczyłam w nich stojącego Liama,który jak widać bał się mojej reakcji.
-cześć [T.I]
-hej Liam ,co tam?
-nie nic chciałem wyjasnij ci wczorajszą sytuację ok?
-no slucham
-no więc tak gdy sie dowiedziała Danielle że się w tobie bujam to nie była prawda doszłem do wniosku że byłas tylko dobrą przyjaciółką a Danielle nadal kocham która pewnie już nigdy mi nie wybaczy,nie wiem dlaczego powiedziałem ci że cię kocham tak samo ze mnie wyszło i chciałem cię za to przeprosić zachowałem się jak idiota czy wybaczysz mi?
-jasne że tak
-to dobrze
-ale mam do ciebie świetną wiadomosć
-jaka?
-zadzwoniłam do Danielle i powiedziałam jej że to nie prawda i że ty ją nadal kochasz i nie możesz bez niej żyć i zapytałam jej się czy ci wybaczy odpowiedziała że tak i powiedziała że jak cię spotkam to mam ci powiedzieć że masz ją odwiedzić w domu bo okazało się że Danielle jest w ciąży
-to swietnie dziękuję ci za to co dla mnie zrobiłas ,a teraz lece do Danielle i mojego dziecka
-Liam ??
-tak?
-mam do ciebie pytanie
-słucham
-czy to prawda że Harry się we mnie zakochał?
-tak-usmiechnął się do mnie
-acha dzięki to paa
-paa i życze żeby wam się ułożyło  no wiesz z Harrym\
-ok dzięki i na wzajem
-paa
-paa
Był już wieczór siedziałam właśnie przed telewizorem i piłam gorącą czekoladę aż tu nagle rozległ się głośny dzwiek dzwonka .Poszłam więc szybko otworzyć dzwi ,byłam trochę zdziwiona że ktos dzwoni o godzinie 23:00 no ale coż komus się bardzo śpieszy.W dzwiach stał..
-Harry?
-hej
-co ty tu....
Nie zdążyłam nic powiedziec bo chłopak szybko zamknał dzwi zdiał kurtkę i od razu pocałował mnie namietnie bez zastanowienia odwzajemniłam pocałunek i Harry wziiął mnie na kanapę i chyba każdy wie co na niej robilismy no i było cudownie .
6 miesięcy pózniej:
Z Harrym układa mi się bardzo dobrze ,okazało się że po tantej nocy na kanapie byłam z nim w ciąży i czekamy na przybycie Darcy.Liam z Danielle również się pogodzili i maja synka który nazywa sie Cody.Jest wspaniale!!!!!!!!.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz